lørdag den 24. april 2010

Hesten Herlig er syg

Hej Blogspot. Hvis man har fulgt med på bloggen ved man, at jeg har en hest, som jeg elsker rigtig meget - Hesten Herlig. Vi har haft det rigtig herligt sammen, og jeg elsker bare at ride på Herlig. Men nu er han blevet syg. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre.

Jeg har prøvet næsten alt. Jeg lagde først hesten i blød i 24 timer, derefter striglede jeg ham med hans yndlingsbørste (se evt. "At Strigle") og stak en squash op i numsen på ham. Det hjalp slet ikke.. Jeg forstår ikke, hvordan han kan være blevet syg.. Hver aften har jeg spillet klassisk musik på ham på min nye trækbassun. Han elsker det - han pruster og griner..

Måske er grunden, at jeg i stedet for en stald opbevarer Hesten Herlig i et kar med asbest - kan det måske have noget med det at gøre? Jeg håber, I vil hjælpe mig med at finde ud af, hvorfor Hesten Herlig er syg, og hvad jeg skal gøre..

Herligste heste-hilsner
- Din Aksel <3

2 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtigt godt lide din blog - fik grint godt igennem - vil du kigge forbi min, evt. med en kommentar?

    http://krikkerne.blogspot.com/

    Mvh. Jenny

    SvarSlet